tisdag 28 oktober 2014

Neo går på bio

Jag: Är du en bebis Viggo?
Viggo: Nej, jag är Jobbin. (Robin i Batman)

Ola: Viggo. Jag tror att du är Joker.
Viggo: Nej, jag är inte Oker. Jag är Jobbin.

Neo får gå på bio på dagis. De köper biljett på förmiddagen, äter lunch, sätter sig och kollar på Emil i Lönneberga medan de äter popcorn på eftermiddagen. Kul att de hittar på lite såna här saker. Lite nytt i vardagen. (Inte riktigt bio utan en film inne på dagis)

Så tröttsamt! På dagen när Molly är vaken hostar hon absolut ingenting, inte ens när hon blir ledsen. Men så fort hon ska sova så börjar hon hosta som en idiot... *suck* Hon vill ju bara sova... = (

Molly somnar som en sten vid 20 men vaknar ett par gånger under kvällen pga hostan. Pojkarna sover i lagom tid, 20-20:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar