fredag 16 september 2011

Ögonshoppar.

Kollar in jollyroom.se. Har hittat en del redan som jag skulle vilja köpa för framtida bruk. Det blir nog att köpa barnvagn därifrån i alla fall, som det känns just nu. = ) Sitter och planerar lite inför Neos framtida rum också. = ) Riktigt kul!
Lite grejer till Neos framtida pojkrum:
Väggdekor som man kan använda om och om igen,
utan att bli fläckar på väggen.

Ristaklampa i grönt med grodor på.

Liten fåtölj i läderimitation. 
Funderar på om det blir en svart istället då den passar bättre ihop med nästa grej.

Liten soffa i läderimitaion.
Sett både soffa och fåtölj live och de är jättesöta!

1 kommentar:

  1. Om man ändå hade pengar och kunde köpa allt fint som finns. Jag tycker också om att drömma mig bort.
    Hör av dig med en mailadress, eller ska jag skicka inlogg via sms kanske, till min dagboksblogg. Kramar

    SvaraRadera