måndag 10 november 2008

Helt död

Usch, är helt slut. Allting har gjort att jag har glömt bort mig själv totalt. Jag vet inte vem jag är längre. Alla tjatar på mig om det ena än det andra. Jag orkar inte. Jobbet tär på mig psykiskt. Jag är ständigt trött (hur jag än sover) och jag är alltid arg och lättretlig. Jag har även mina gravidhormoner och allt annat som händer. JAG ORKAR INTE!!

Imorrn blir det upp vid sju. Hur ska jag orka?! Dagis mellan åtta och elva. Sen blir det att vara hemma. Jag måste bara vara hemma. Umgås med Ola så mycket det bara går, bara han och jag. Kanske blir jag mindre arg då?! Att jag är arg beror också på att jag är så frustrerad. Jag får inte vara med Ola trots att han och jag är hemma samtidigt.

Ikväll jobbade vi. Trodde att vi skulle komma hem skapligt så att jag hann umgås med Ola lite till innan han åkte iväg till jobb. Men svärmor och syrran babblade en massa. Så kanske en kvart, högst en halvtimme fick jag med honom. Imorrn när jag går upp kommer han hem och går och lägger sig.

Jag är så trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar