torsdag 20 november 2008

Önskar...

...att jag kunde få sova ut någon endaste dag. Alltid ska det vara något. *suck* Jag sover middag varje dag för att jag orkar inte hålla ögonen uppe.
Klockan tio ska jag vara på arbetsförmedlingen. Varför ska allt vara så tidigt? Jag vill vara kunna njuta av att ligga nära Ola någon endaste gång utan att behöva gå upp tidigare och se honom ligga kvar och sova i sängen. Jag vill ju bara ligga nära och mysa utan att ha en tidig tid att passa... Hoppas mötet går snabbt och att jag får komma hem så snabbt som möjligt. För så fort jag är hemma igen tänker jag krypa ner under täcket och slumra lite till... För annars kommer jag sova bort ett par timmar av kvällen, den dyrbara tid jag har tillsammans med Ola. Inte så kul att sova då... =(

Nu ska Shiva kissas, en koll till marsvinen och sen sova. Kommer säkert somna snabbt.

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar