fredag 28 november 2008

Shoppingtur

Vecka 18 (17+3)

Gick upp skapligt mitt på dagen idag. Var lite som skulle göras när vi inte hade något annat inplanerat. Måste ta vara på de dagarna. Man vet aldrig när man blir obokad igen.

Vi åkte till olika affärer. Målet var att hitta färg till källaren så att vi kan börja i nåt hörn därnere. Jag köpte 7 stycken pennor, 6 par nya trosor, en stor och tjock halsduk och två grejer till Ola i julklapp. =) Mycket trevligt. Fick lön idag och även tillbaka lite på sista hyran som jag betalade på min gamla lägenhet.

När vi kom hem satte vi upp resten av julgardinerna, tog fram julgrejerna och började slå in julklappar. Följde med Katarina och handlade. Åt mat när jag kom hem. Myste lite innan Ola åkte till jobbet vid halv elva - i sena laget men vi var sega och trötta ikväll.

Anton ska komma hit ikväll med, men får se vad klockan blir. Annars ska jag tillbringa hela kvällen imorrn på Dreamhack. Det blir nog en upplevelse. Bara jag kan hålla tungan i styr ifall vi skulle springa på hans ex och hennes "något".

Annars har jag tvättat ett par omgångar med smutstvätt. Det har behövts ett tag men nu tog jag tag i det. =) Jag är inte sysslolös iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar