lördag 28 juni 2014

En ordentlig skrikdag för Molly

Går upp bid 7:30. En halvtimmes mer sömn i alla fall.

Molly börjar direkt. Varvar lite sömn, mat och skrik. Hur länge ska detta pågår?! Hon äter hyfsat. Sover som längst 30 minuter men oftast 15-20 minuter åt gången, spelar ingen roll om det är i famnen eller ensam i vagnen. All vaken tid är det mest skrik och gnäll. Svårt att hålla henne nöjd eller åtminstone mindre skrikig. Spelar ingen roll vad vi gör. Hon håller på såhär ända tills hon tar natt vid 22-tiden. Är helt slut och kaos i hjärnan av att höra henne skrika och heller inte få vila när hon sover då hon sover så lite.

Är på kalas för Ebba och Linnea på eftermiddagen och kvällen. Barnen har i alla fall roligt och ibland får jag va delaktig i samtalen. Men mest får jag, även Ola, gå omkring med Molly som antingen skriker eller sover.
Känns sådär att lämna Ola ensam med alla tre barnen nästa vecka om Molly fortsätter såhär... Men är hon likadan imorrn blir det en skvätt alvedon och hoppas på att det lindrar.
Lilla älskade Molly, världen är bra jobbig när man är liten.

Gosar med Neo tills han somnar ikväll med. Tyvärr har han hunnit bli speedad och övertrött så det tar en stund för honom att slappna av. Men sen är det bara mysigt när han gosar in ansiktet mot mig eller lägger en arm om mig.

Älskar er mina fisar så oändligt mycket trots att ni för med er kaos! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar