måndag 30 juni 2014

Neo är på 5 års kalas

Går upp med Molly strax innan 8. Neo kommer ner ca 30 minuter senare. Ola och Viggo går upp vid 9.

Jobbar 5 timmar. Är en rätt rolig jobbdag.

När jag kommer hem får jag en bamsekram och gos av Viggo. Han som inte är så mycket för närhet är jättemysig. Känns skönt i mamma hjärtat. <3 Molly ger mig flera leenden så hon verkar inte ha glömt bort mig den stund jag va borta.

Ola och Neo åker till affären. Jag har en sovande Molly på mig medan Viggo spelar. Jag slumrar en stund jag med då jag känner mig trött och har ont i huvudet. Det va skönt.

Vid 17 lämnade jag Neo på S´s kalas. Va hemma en stund och spelade Xbox. Hämtade Neo vid 18:30. Han verkade ha haft kul. Men han vågade inte rida på deras ponny.

Barnen somnade utan större bråk vid 20-tiden, även Molly ville sova då. Trots att Neo hade börjat spåra ur så somnade han direkt. Han va inte uppe nåt eller ropade på oss. Skönt med såna kvällar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar