onsdag 25 juni 2014

Skrikfest och barnsånger

Grattis älskade morfar på din födelsedag!! <3

Gick upp vid 7:30. Hatar att gå upp när alla tre barnen sover som grisar.
Pojkarna på dagis. Molly har en skrikförmiddag. Va hos Kattis vid 11. Molly sov i 3-4 timmar där. Molly skriker sig igenom halva affären. Hon fortsätter att ha skrikfest större delen av kvällen. Jag får henne att sova mellan 21-22, vågar knappt andas.
Pojkarna somnar fort, Neo strular lite.

En helvetisk dag rent känslomässigt och stressnivån hög. Hatar när jag blir sönderstressad. Ena stunden vill jag bara gråta av frustration och sen vill jag slå sönder något av ilska. Självklart kommer magkatarren som ett brev på posten när allt har lugnat sig runt mig och efter en pepsi... Bajs också!

Hör Viggo sjunga Blinka lilla stjärna, Bä bä vita lamm, Nyss så träffade jag en krokodil, Imse Vimse Spindel. Helt plötsligt snappar han upp sånger och texter väldigt lätt och fort. Han sjunger med i introsånger till filmer, sjunger gärna tillsammans med Neo. Så kul att höra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar