måndag 10 januari 2011

Anställd för första gången i mitt liv.

Dagar till BIM: 3...

Möte med Lotsen idag. Skrev på papper så nu är man anställd för första gången i mitt liv. Det känns både nervöst och spännande. Var också häftigt att gå in på Arbetsförmedlingen och säga att man inte behövde komma tillbaka mera för att man fått ett jobb. = ) Så det var bara att sätta igång!

Jag har knappt sett Neo idag och det var en ny grej. Han var på dagis mellan 9 och 14. Jag jobbade mellan 14.30 och 17. Han nattades vid 19. Inte så mycket tid ihop. Men det kändes mest nu på kvällen. Neo fick pappatid idag och det är bra. Det blir tyvärr inte så mycket sånt, i alla fall inte när Ola jobbar. Neo är lite pappig emellanåt så det är bra att han får vara med sin pappa med.

Nu är det inte många dagar kvar tills vi vet om mensen kommer eller inte. Börjar bli riktigt svårt att inte gå och känna efter. Ömma bröst får jag inte förrän sent. Sånt har jag inte ens vid mens. Men molvärk och illamående är potientiella tecken. Sånt jag får vid graviditet och mens/ÄL.
Eventuella tecken:
* Molvärk, kvällstid (2 dagar i rad)
* Illamående, förmiddag och från och till eftermiddag (2-3 dagar).
Vad ska man tro?! = / Jag är så nervös inför svaret - vare sig det blir positivt eller negativt. Jag vill bara veta nu. Gravid eller inte?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar