lördag 8 januari 2011

En massa borden.

Vaknade vid halv åtta efter att ha väckt mig själv ur en obehaglig dröm. Massa zombies, pappa och annat. När jag vaknat till började tårarna komma. Känner mig så sorgsen. Jag hade ju velat följa med till pappa men jag ville ha med mig Ola. Jag känner mig helt nere i botten. Orkeslös, deppig. När kan jag få må bra och när kan denna klump i bröstet försvinna? Suckar, hänger, gråter... Så här vill jag inte leva men hur ska jag komma ur detta?

Dagens planer!
  • Bada med Neo.
  • Gå ut med Neo.
  • Städa upp från golvet, dammsuga, ta hand om disken.

    Dagens humör: Åt helvete! Sorgsen.
    Dagens borde: Städa!! Tvätta!! Diska!!
    Dagens vill ha: Korsstygnsbroderi och pengar till att shoppa grejer och kläder till Neo för.
    Dagens längtan: Ett bättre mående.
    Dagens köp: Ska be svärmor köpa cigg.
    Dagens godis: Inget.
    Dagens mat: Får se...

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar