lördag 22 januari 2011

Pappasaknad.

Hur ska man kunna förklara för en liten pojke att pappa måste jobba och kommer hem sen? Neo har skrikit och ropat efter pappa i ca 2 timmar. Ibland har han lugnat sig för en stund men andra stunder har han varit helt hysterisk. Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Försöker jag förklara blir han bara argare. Men ska jag bara skita i att han frågar efter sin pappa? Han är helt galen i sin pappa. Han ropar, frågar efter honom när Ola inte är hemma och så fort Ola uppenbarar sig existerar ingenting annat för Neo. Mysigt men jag vet inte alls hur jag ska göra för att lindra Neos pappasaknad. Just nu sitter Neo i sin säng, läser en bok. Han är lugnare men han pratar hela tiden, läser väl. Ibland blir han ledsen och frågar efter pappa. Jag orkar snart inte mer. Jag vill bara gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar