lördag 19 februari 2011

Bra tv-program ikväll.

Dagens träning: 20 min zumba. 20 min rask promenad.

Dagens bästa: Melodifestivalen deltävling 3 och QX Gaygala på tv. Eric Saade var den som fick flest röster och gick direkt till finalen först. The Playtones gick till final, Shirley´s Angels och Sara Varga till 2a chansen. Mycket bra resultat!

Dagens sämsta: Att Neo fick sova i spjälsängen inatt, han vägrade stanna kvar i den stora sängen då han kom på hur man klättrade ner.

Dagens upptäckt: Neo kan numera klättra ur sin stora säng utan problem.

Dagens roligaste: Läsa saga och pussla med Ebba och Linnea.

Dagens svåraste: Att hålla sig lugn när jag blir arg på Neo. Tyvärr misslyckades jag totalt - skrek och gapade när jag miste tålamodet. Sen när jag gick ifrån honom började han gråta och lät helt förtvivlad. Då gjorde det ont i mitt mammahjärta. = (

Dagens tack: Till mitt goda humör. Idag har jag mått bra och känt mig uppåt.

Dagens poesi: Mörka moln skymmer min fina horisont...

Dagens tanke går till: De mammor och pappor som får sina barn att vänja sig vid stora sängar och lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar