måndag 28 februari 2011

Gått om varann.

Neo var hemma från dagis idag. Han vaknade flera gånger under kvällen så då ville jag inte slita upp honom och gå till dagis.Det var ett bra val då han var väldigt klängig och gnällig under dagen. Bara sitta i knäet och gosa hela tiden.

Ola och jag har bara gått om varann idag. Han började vid 6, han kom hem vid 14 för att ta över Neo, jag började jobba vid 14:30, jag slutade vid 17.30, Ola åkte till kursen direkt när jag kom hem och han kom hem vid 22 strax innan läggdags. Men såhär blir det emellanåt när man jobbar och har småbarn.

Jag mådde illa på morgonen och på kvällen. Vill inte börja spekulera i varför redan nu. Det är ändå ca 2 veckor kvar till BIM. Jag vill inte bli helt fixerad och bara tänka på vilka symptom jag har eller inte har. Hoppas allt är bättre imorrn!

Dagens ord: måå (måla), Oja (Ola), mommo (mormor), moffa (morfar), mammas, pappas, mi mamma (min mamma), mi pappa (min pappa), mi tytte (min tutte), natt (god natt), Mammy (Manny), water (när han säger vatten så låter det som engelskans water), räknat en hel del, ve (tv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar