onsdag 23 februari 2011

En lugn och skön nattning.

Har knappt sett Neo idag. Han sov när jag gick till jobbet imorse. Jag var hemma vid tolv-tiden. Då var Neo redan på dagis. Vi hämtade Neo vid tre på dagis och jag fick med mig Ola och Neo till K för att jag skulle få se Neo något idag. Annars hade jag varit hemma vid sex-tiden och Neo ska sova vid sju. Så det var underbart att få pussa på Neo ett par timmar. Vi bestämde oss för att inte bråka med Neo vid sänggåendet. Jag uteslöt helt att lägga honom i den stora sängen för att minimera hans gråt och skrik. Jag la honom i spjälsängen och gav honom det han ville ha. Han grät en del men så fort jag gick ut från rummet så blev han lugn och sen dess har han sovit. Så han somnade fort och vid en bra tid. Han var trött och gäspade men han ville väl helt enkelt inte sova och därför grät han. Men skönt att det inte blev något utdraget skrik, bråk och en massa tårar.

Idag har jag haft ont i mina äggstockar - andra dagen i rad. Jag har haft sån magsmärta. Inte alls kul. Så har inte mått bra. Men smärtan har gått upp och ner. Haft magkatarr idag med men det lugnade sig efter att jag fått lite mat i magen. Jag har inte ätit så bra den senaste tiden heller så förstoppning och magkatarr är ju inte så konstigt som följd. Men hoppas på att allt blir bättre snart.

Har en helg att se fram emot. Imorrn blir det fika på stan. På fredag får jag pengar och då blir det en tripp till Jönköping - Monkeytown och shopping. Kalas på lördag för mamma. Sen en soft söndag antar jag. Så det blir nog bra! Imorrn får jag lite sovmorgon också då jag börjar vid tio efter att Neo är lämnad på dagis så det är skönt! = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar