torsdag 17 februari 2011

Mycket roligt.

Dagens träning: 20 min zumba. 30 min rask promenad.

Dagens duktiga: När jag och Neo skulle gå ner för trappan utomhus på dagis så höll jag honom i ena handen för att hjälpa honom ner. Han tog tag i ledstången och stödde sig med den. Riktigt imponerad blev jag! Vi har inte visat att man kan hålla i den utan det kom han på själv. Han gjorde likadant nedför trappan utomhus hos Katarina och Ted. Han tog tag i ledstången och jag höll i andra handen. Varje dag gör han saker som imponerar på mig. Men jag tror att jag får tänka på att han faktiskt snart är 2 år gammal, han är ingen bebis längre.

Dagens gulliga: Neo körde Ebbas rullstol i handtagen. När jag kommenterade det så ställde han sig framför rullstolen och gnällde. Han ville sitta i och köra. Så fort han sattes i rullstolen körde han iväg. Han har blivit riktigt duktig.

Ebba är så glad och stolt över att hon ska få komma hit imorrn plus att Ola kommer vara hemma då. Jag blir så rörd och glad över att se hennes glädje över att få hälsa på! Ska pyssla om Ebba ordentligt.

Linnea och Neo stod framför tvn. Linnea kittlade Neo i nacken och Neo kiknade av skratt. Han är ju så kittlig. Medan Linnea kittlade honom sa han Nea på ett sätt som lät som att han tyckte hon var både jobbig och rolig. Det lät så gulligt och roligt när han sa Nea när han blev kittlad. Hon tyckte det var jätteroligt att få honom att skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar