måndag 14 februari 2011

Neo pratar.

Det är så roligt att höra Neo prata mer och mer. Han förstår och ibland kan man ha ett samtal med honom där man förstår vad han säger och menar.

Dagens roligaste: Neo säger usch. När man pekar på hans eller Olas fötter säger han usch. Han började med det själv så det var inget vi lärde honom eller fick honom till. Då är det ännu roligare.

Dagens upptäckt: Neo fick smaka rädisa idag. De två första bitarna gick bra. Sen var det inte lika gott.

Dagens tråkigaste: Jag saknar de mysiga mornarna med Neo nu när jag jobbar på morgonen. Det är aldrig jag som får ta upp honom, ge honom frukost och gosa framför tvn. Det är helgerna som jag får gosa med honom. Det känns så trist att jag missar så mycket av tiden med honom. Jag saknar min son om dagarna. Min underbara pojke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar