torsdag 30 augusti 2012

En hostig natt.

Viggo hade skrällhosta och var lite täppt under natten. Men konstigt nog sov vi bättre denna natten än vad vi gjort innan. Viggo väckte oss med ett par timmars intervaller men inte för att äta utan för att han hostade. När han hostat en liten stund kom han till ro igen och så höll det på under natten. Men jag fick sova längre de gånger Viggo sov. Men jag har ont i kroppen och känner mig lite väck i huvet men jag är täppt blandat med rinnande näsa.

Neo är på dagis sista dagen inför helgen. Hoppas han får det roligt. Får se om han kraschar efter dagis idag med.

Får se vad jag hittar på idag, vad jag orkar. Sen hoppas jag på att Viggo är lite mer nöjd idag. Det är jobbigt och tärande att höra en gnällande bebis som vill sitta i knäet hela tiden och som inte sover så länge som han skulle behöva.

Hittade Neos tröja hängandes på hans hylla. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar