måndag 27 augusti 2012

En riktigt seg dag.

Har inte varit så trött idag men seg, väldigt seg. När Ola kom hem klippte han gräset och då somnade Neo sittandes i soffan. Viggo somnade i min famn så jag la mig tillrätta och somnade jag med. Riktigt skönt men blev inte den bästa sömnen.

Har varit en del hostande och snorande idag. Jag har börjat bli tjock i halsen så snart bryter det väl ut ordentligt hos mig med. Nackdelen med att ha barn - man får allt som dem har.

Imorrn står det dagisfotografering på schemat. Hoppas det går bra! Får se om Neo stannar kvar på dagis, beror på hostan och hur natten blir. Hoppas på mer sömn i alla fall.

Dagens Neo: Han ha gått utan blöja idag och när han kissat på pottan vill han gärna visa vad han gjort och sen går vi och spolar ner det i toaletten. Han visar och sen säger jag att vi ska gå och hälla ut det i toaletten om en stund. Jag sitter och virkar och ser inte vad han gör. Men jag hör att han spolar på toaletten. Jag tittar upp och ser honom komma tillbaka med pottan i handen. Då har han varit och hällt i kisset i toaletten, spolat och fällt ner locket. Gos unge! Så duktig!

Nu ska jag natta en liten bebis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar