måndag 17 september 2012

Bråkig morgon

Blev förvånad att klockan var åtta när jag vaknade. Hade förberett mig på en sömnlös och bökig natt, som det varit den senaste tiden. Men Viggo bestämde sig visst för att sova och det tackar jag för. Men känner mig ändå helt slut och trött. Men men, får väl vila vid passande tillfälle senare i så fall. Men morgonen har väl inte varit den bästa kanske. Fick magkatarrskänningar vilket inte är ett dugg uppskattat. Två rejäla bajsblöjar som behövde bytas. Viggo vägrade ersättning så fick göra gröt istället, det gick bättre. Viggo blev grinig och bråkig, tydligen trött visade det sig. Somnade efter en del bråk i famnen men då börjar Neo strula istället och lyssnar inte alls. Han väcker Viggo som endast sovit ett par minuter. *suck* Viggo börjar bråka igen och jag vet inte riktigt vad han vill. Neo vill ha hjälp men orkar inte vänta så han tjatar och gnäller. Sånt här blir jag alldeles tokig på. Men nu är Viggo rätt nöjd på golvet och Neo tittar på Cars 2. Kanske att jag får en liten andningspaus nu..?

Bråk, bråk, bråk... *urk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar