måndag 17 oktober 2011

Massa rabatt på Ica.

Åker och handlar när jag kommer hem från jobbet. Trevligt med ca 100 kr i rabatt. = ) Neo bråkar och gnäller lite när vi handlar, han vill ha godis och ostbågar. Hmm, inte en måndag kanske… Men han blir nöjd när han får en korv med bröd innan vi åker hem igen. Neo somnar som han ska och utan större problem. Känns riktigt bra! De hade sagt på dagis att han klarat av första tidiga dagen riktigt bra, förutom att han inte ätit frukosten (mjölk och flingor). Jag seg som sjutton på kvällen. Äter en god middag – köttbitar, wokade grönsaker, ris och sötsur sås. Mums! Kollar på några avsnitt av Rederiet på kvällen samtidigt som jag spelar Farmville och ritar korsstygnsmönster. = ) Har massor av ideér som snurrar i huvudet! = D Jag går och lägger mig alldeles för sent – somnar mellan halv elva och elva. *urk*

1 kommentar:

  1. rabatter och rea älskas =)

    (Fina tävlingar hos mig som passar dig med barn)

    SvaraRadera