tisdag 18 oktober 2011

Segare morgon.

v. 23+4. <3

Idag var det jobbigare att gå upp och att få upp Neo. Men jag lyckades skaka liv i oss och vara nere i vardagsrummet innan halv sju, vilket är viktigast. = ) Neo är som en trasdocka även idag när jag ska klä på honom. Han får i sig en banan och ett glas juice framför Ozo och Händige Manny. Känns skönt att han åtminstone har fått i sig det om han nu inte kommer gilla mannagrynsgröten som serveras på dagis till frukost. Jag hade blivit själaglad om jag blivit serverad det till frukost. = ) Inga problem att få honom till dagis när alla kläder är på. Men han blir blyg när han ska gå in till fröken A som är där. Han fastnar i dörröppningen och vågar inte gå in, gömmer sig bakom en stol när jag fått in honom. Jobbigt att behöva komma till dagis och vara social när man knappt är vaken än. = ) Han säger hej då utan problem och det känns skönt. = ) Känner mig som en zombie under hela morgonen – hoppas innerligt att jag blir lite piggare. Ska jobba till sju ikväll. Men ikväll blir det minsann att ligga till sängs vid 22, senast!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar