tisdag 11 oktober 2011

Neo berättar om allting som händer.

v. 22+4. <3

Dagarna rullar på. Helgen gick fort trots att jag var själv med Neo hela dagarna. Men vi pysslade med vårat och fick timmarna att gå. På lördagen var vi hos Katarina och Ted från 17-20.30. Mamma var ju där så vi umgicks lite. Neo fick två paket – ett litet briotåg med lok och ett par vagnar och sen ett pussel med olika fordon. Tåget gillade han! Neo tyckte även om att leka med Ebba och Linneas små dockor med tillbehör. Ska kolla efter såna på Ullared sen och köpa ett par stycken. Annars vet jag att det finns på Citygross bland annat. Lagom storlek och inte allt för många smådelar till dockorna. = ) Det tycker jag om! Även Neo ska ju få leka med dockor tycker jag. = )

Fimpen var hos oss mellan strax efter tio på förmiddagen och till halv åtta på kvällen. Det blev kinamat till lunch och pizzeria till middag. = ) Neo tyckte att det var jätteroligt att Fimpen var hemma hos oss när han kom hem från dagis. = )

Fixat med min nya blogg som blir en handarbetesblogg, skriver om min virkning och mina korsstygn i samma blogg istället för att ha två olika. Skitjobbigt att hålla igång två bloggar när man bara kan göra en hobby i taget. Börjar jag med flera hobbys senare så får även den rum i den nya bloggen.
Nu blir det att fortsätta att göra klart i bloggen, kolla på några Rederiet-avsnitt och varva ner innan det är dags att sova. Dagarna bara susar förbi emellanåt…

Neo vill så gärna berätta allting som händer. Gör jag något med Neo måste han berätta för Ola och tvärtom. Leker han med något, upptäcker något nytt osv så kommer han gärna och ofta och berättar för oss. Oftast säger han ett ord när han kommer men det ordet säger det mesta och beskriver precis vad han vill få fram. = ) Älskade busunge! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar