onsdag 19 mars 2014

3 veckor kvar till beräknad förlossning

3 veckor kvar till BF! <3

Viggo hade en bra natt och han hostade bara lite grann på morgonen. Känns bra!

Neo va på dagis idag, Viggo fick vara hemma då han hade feber igår morse.
Katarina och pappa kommer hit ett par timmar vid lunch. Blir lite fika och prat.

Avloppet fixas till under förmiddagen. Bra att det inte tog flera dagar som det gjort förut.

Blev skittrött på eftermiddagen så gårdagens sömnbrist kom väl ifatt. *gäsp*

Blir galen på Neo då han äter en massa vid fel tillfälle och sen när middagen serveras äter han bara lite grann. Strax efter ska han ha macka eller frukt för han är hungrig igen. Har märkt att han vill äta när han rastlös och det blir han väldigt ofta trots att han brukar hitta på saker nästan hela tiden. Han är som mig - blir lätt rastlös trots att man vill göra en massa saker. Ska man behöva låsa in all mat bara för att ha koll på honom?! Det känns ju mindre kul...

Tror att jag hade den första sammandragningen som kändes under kvällen. Den satt i längre, det var lite jobbigare att andas och ett litet tryck neråt (som jag inte haft innan vid sammandragning). Kanske att det händer något nu, om så bara lite grann. Hoppas på att det hänt något till den 31:a när jag ska kolla tappen igen. Vill föda så snart som möjligt nu...

Neo somnade under tiden jag satt hos Viggo. Tittade till honom 20.10 och då sov han gott.
Viggo somnade vid 21 efter en del snurr i sängen. Men han var aldrig ledsen utan låg mest och myste med filtar, täcken och gosedjur medan han lyssnade på Nalle Puh.

Mina älskade barn! Längtar enormt efter erat småsyskon. Då har jag fått allt jag någonsin kunnat drömma om! <3

Väder: Regn och storm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar