fredag 14 mars 2014

En dålig dag rent allmänt

Drömde om en gammal idol inatt. Han pratade med mig om böcker och vad jag gjorde om dagarna. Han gav mig en present och jag blev jätteglad. Kramade om honom innerligt och fick en varm kram tillbaka. En fin dröm!

Genomförkyld och problem med magen. Usch! En dålig dag rent allmänt. Tycker väldigt synd om mig själv!

Viggo kastar ut en massa lego i lekrummet och förstör Neos bygge. Jag blir galen! Den enda reaktion jag får från honom är ett flin. Han blir triggad av att Neo ger honom uppmärksamhet.

Viggo somnar rätt lugnt vid 20.30. Neo får va uppe då jag mår för dåligt. Men han blir för pigg istället. Somnar väl vid 23 efter väldigt många rundor.
Jag hoppas på en god natts sömn och att magen är bättre imorrn.

Väder: Regn och blåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar