lördag 15 mars 2014

Städat och fixat

Viggo har en jobbig hosta, sån där han knappt får nån paus och han klöks flera gånger. Jobbigast är när han sovit eller ansträngt sig för mycket.
Känner mig lite piggare men fortfarande väldigt snorig. Hoppas att denna skiten går över snart så jag slipper gå sjuk i flera, flera veckor.
Neo hostar och snorar men är inte så dålig. Ola snorar och nyser. Det är så roligt när alla mår piss, eller inte.

Har städat och fixat i lekrummet och vardagsrummet. Känner mig nöjd och det ser fint ut. Får se hur länge det får va så. Får lite ont på högersidan vid ryggslutet men inte så farligt ändå trots upplockande av leksaker och dammsugning. Skönt att det inte blev värre.
Efter att ha läst saga för Neo gav sig ischiasen till känna. Benet vek sig varje gång jag försökte stödja på det. Inte så kul men det gick över efter att jag hade rört lite på mig igen.

Viggo somnar runt 20.30-21. Neo bråkar även ikväll. Jag blir galen på honom! Han som skötte sig så bra flera kvällar i rad. Många vänder, mycket tårar, tyvärr en del hot + spelförbud under hela morgondagen. Han somnade väl tillslut mellan 22-22.30.

Tittade klart på serien Homeland (tittat på tre säsonger, tror inte att det finns fler). Slutade inte riktigt som jag ville men förstår slutet. Många spännande turer fram och tillbaka. En riktigt bra serie.

Väder: Sol och snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar