söndag 23 mars 2014

Neo har sin allra första flickvän

Natten har varit den värsta på evigheter. Haft problem med halvsovande och nästan krampande ben, det har släppt när jag satt mig upp men kommit tillbaka när jag lagt mig ner och somnat, halsbrännan har suttit stenhårt och varken vatten eller tabletter har funkat men det har lättat när jag sovit på vänster sida men då fått ont i kroppen. Förutom detta har Viggo vaknat ett par gånger, varit arg och ledsen pga okänd anledning. Mardröm? Min dag kommer bli spännande ensam med barnen när Ola jobbar... Jag gav upp och gick ner vid 3.30 efter att ha lugnat Viggo. Fick sova mellan 6-7.30 innan jag blev väckt av en tassande Neo.

Varit en lugn dag med mycket mys. Inte varit så trött trots allt. Önskar bara att hostan skulle försvinna också...

Fick veta av Neo att han har en tjej. Sin allra första flickvän. De kramas och leker mycket på dagis. Bland annat prins och prinsessa. Han var så söt när han berättade det. "Jag har en tjej." Har jag verkligen ett så stort barn att han har tjejer? Han fyller ju snart 5 år... Tiden går alldeles för fort. *känner mig gammal*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar