fredag 21 mars 2014

En mysig och lugn dag

Nu orkar jag inte vara sjuk mer. Hostar och snorar massor, har ont i kroppen pga det. Jag vill inte mer!! Är helt slut och vill bara sova. Snälla låt mig bli frisk snart eller gör så att bebis kommer ut snart!

Ola är på hockey på kvällen.

Får vila lite på eftermiddagen medan barnen roar sig på egen hand. Det behövdes!

Barnen tittar på Bamse, äter popcorn och baconchips innan läggdags. Det tyckte de mycket om. Jag tittar på Grey´s Anatomy och virkar medan barnen sköter sitt. En mysig kväll förutom att jag hostar massor emellanåt. Jag får ont i huvudet och svettas när jag hostar. Så jobbigt!

Bägge barnen somnar strax innan 21. Blev en sen nattning men så får det bli en fredag. Neo var trött, det syntes. Han har bitit sig ett par gånger i ena läppen så han kom och gnällde lite över att det gjorde ont när han skulle sova men han somnade efter det då jag gick och stoppade om honom. Såg att såret läkte fint då det nu bara var ett streck från tidigare köttsår.

Väder: Soligt och blåsigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar