lördag 8 mars 2014

Neo åker fyrhjuling för första gången

Är på kalas hos barnens kusin.

Neo åker fyrhjuling för första gången, tillsammans med sin kusin L. Han var helt uppe i det blå efteråt. Han gick fram till mig: "Hej, jag är Neo! Jag har åkt fyrhjuling!" Han var så glad över att ha gjort det. Jag tror att kusin L är Neos idol. Han ser upp till L och vill vara med honom när han kan. Jag är så glad över att L tillåter Neo att vara med, att L är med Neo och hittar på saker med honom. Tack!!

Viggo somnar i bilen på väg hem från affären. Han fick ingen middagslur så han var jättetrött. Han fortsätter att sova efter att jag lagt honom i sängen.
Neo går upp och lägger sig själv och somnar nog mellan 20-20.30. Han har sällskap av Captain America och Spiderman. (Neo fick Spiderman när vi var i affären.)

Väder: Sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar