torsdag 20 mars 2014

Vecka 38 är här, bebis är färdigbakad!

Vecka 38 (37+0)! <3

Viggo får sova bra även denna natten. Neo sover hela natten i sin säng.
Trögt att gå upp på morgonen för oss alla, kommer försent till dagis. Bägge barnen går till dagis. Viggo blir glad när han får se Fröken A där. <3

Vi åker till Jönköping efter att ha lämnat barnen på dagis. Det behövdes efter att ha varit instängda pga förkylningar. Fikade på IKEA, kollade på barnavdelningen. Köpte lite grejer till barnen på Biltema. Nya böcker till mig och barnen. Amningslinnen och strumpor till mig och en t-shirt till Viggo på HM. Neo fick Ripslinger som leksak för att han har varit så duktig vid nattningarna och somnat själv. Bäst att försöka uppmuntra det innan han börjar strula igen med en massa rundor upp och ner. Blev en snabblunch på McDonalds innan vi åkte hem.

Neo ville inte sluta leka när jag kom till dagis. Viggo hade bara hostat lite grann under dagen. Det kändes bra!

Gör kokt potatis och steker isterband till middag. Synd bara att barnen äter som kråkor trots att de precis innan tjatade om att de var hungriga och frågade tusen gånger om maten var färdig. *suck* Jag vägrar laga mat till dem snart...

Neo strulade lite på kvällen men somnade ändå vid 21-tiden. Viggo var lite tröttare efter en dag på dagis och somnar vid 20.30 efter lite snurr.

Jag kollar lite på "Drömmen om ett barn" (gammal serie) och virkar ett par armar och ben efter att barnen somnat. Känner mig riktigt seg på kvällen.

Väder: +9-10 grader mitt på dagen. Blåsigt och molnigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar