lördag 22 mars 2014

Playdate hos syrran

Barnen sover bra hela natten, Neo kommer in till oss vid 5-tiden. Jag ligger och snurrar en del på morgonen - hostar lite, försöker sova bra, slippa ha ont, en gång tror jag att jag vaknar till av en sammandragning med lite tryck neråt. Jag hoppas att det händer lite hela tiden så att jag inte är helt omogen den 31:a. Vill verkligen att det ska ha hänt något...

Är hos syrran mellan 11.30-16. Barnen leker inne, vi äter våfflor till lunch (barnen äter väldigt bra, 2 våfflor var), går ut och leker efter lunchen. Viggo tyckte att det var roligare att titta på hönorna som gick omkring fritt på trädgården än att sova en stund i vagnen. Jag började få ont i kroppen och Neo verkade trött vid 15.30 ungefär. Barnen hade hoppat studsmatta, lekt i sandlådan, åkt rutschkana, sparkat fotboll, strövat omkring m.m. medan vi var ute. Neo spårade ur på vägen hem med flams och slutade lyssna, en liten bit hemifrån grät han av trötthet. Han orkade inte cykla hem så jag fick dra både vagn med Viggo i och hans cykel.

Hemma sen hade jag skitont i ryggen så jag knappt kunde gå. Det var mindre kul. När Ola kom hem åt vi äppelpaj och glass till kvällsmat.

Nattningen blev inte så bra som de andra kvällarna. Viggo somnade mellan 20.30-21 trots att han inte sovit middag. Neo strulade massor och gick ett par rundor upp och ner trots att han var trött egentligen. Han somnade vid ca 21.30 efter att ha fått sina superhjältar och alla fyra blivit omstoppade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar