måndag 20 oktober 2008

Beck-maraton

Vecka 12 (11+4)

Ola jobbar eftermiddag denna veckan så det blir en lång och ensam vecka utan honom. Men har haft en fin helg ihop iaf. Det kanske jag kan leva på ett tag.
Har ringt ett par samtal idag, dock inte alla som jag borde ha gjort. Tyvärr har jag inte fått något bra resultat, inte idag iaf. Får se vad som händer nu i veckan. Sen ringde jag till MVC men fick inte tag på någon där. Fick reda på telefontiden så jag får helt enkelt pröva imorrn. Måste ju veta vilket sjukhus jag ska till när jag ska på läkarbesöket på onsdag. Men får helt enkelt ringa imorrn, sista chansen...

Dagens planer...
...Beck-maraton (har alla filmerna, tittar på nr ett nu "Lockpojken" som handlar om pedofili).
...försöka dammsuga övervåningen och lite på nedervåningen.
...plocka lite här och var.
...städa hanarnas bur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar