torsdag 9 oktober 2008

Vill bara vila + Ny vecka


Vecka 11 (10+0) <3

Ännu en vecka har gått. Tiden går rätt fort ändå. En vecka kvar till inskrivningen på MVC. Det är på torsdag och då går jag in i vecka 12. Jag ser missfallsrisken minska för varje dag som går. Jag hoppas innerligt att bebisen stannar kvar. Den är min framtid.

Jag vill bara ligga i soffan eller i sängen hela dagen. Jag är så trött i kropp och själ. Jag kallar det "trött mage". Känns som träningsvärk i magen hela tiden. Det brukar annars komma på kvällen då man varit igång hela dagen. Det brukar räcka med att sova på natten. Men nu vaknade jag med det också. Kan det bero på att magen och bebisen växer väldigt mycket nu eller? Det är lite jobbigt och man blir ju lite nojjig ifall det kan vara något annat. Men får väl gå på instinkt. Blir det värre och jag får ont istället för obehag så är det ju bara att ringa vårdcentralen eller nåt. Så länge jag inte blöder borde det ju inte direkt vara några större problem...

Blir jobb ikväll och jag ser inte alls fram emot det. Har ont här och var i kroppen och vill bara vila. Får väl ta det som det kommer... Bara bita ihop och vila efteråt även fast det tar emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar