torsdag 9 oktober 2008

Tar det väldigt lugnt


Jag åkte och jobbade trots att jag protesterade ett bra tag innan. Jag tog det lugnt och gjorde de lättaste sakerna. Magen var lugn när jag kom hem men nu känner jag av det lite igen. Kommer nog bli bra när jag får sova. Börjar bli rätt trött.
När Katarina släppte av mig mötte vi på svärfars sambo med deras hund Curry. Vi pratade om våra karlar - de är av samma skrot och korn. Där kan man verkligen säga att generna går i arv. Som tur är så är min sambo Ola den som har ärvt minst av sin pappa när det gäller gener. Han har nog lika mycket från sin mamma som från sin pappa. Tyvärr är det väl generna från pappan som lyser igenom i och med att de är så tydliga. Men jag tvivlar inte en sekund på att han kommer bli en bra pappa. Han är inte som sin bror...
Nu ska jag ta det lugnt framför tvn och datorn tills Ola kommer hem. Sen får vi se vad som händer innan sängdags. Men det ska bli riktigt skönt att få lägga sig ner, vila kroppen och sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar