tisdag 28 oktober 2008

Ny vecka!

Idag går jag in i vecka 14 (13+0)!! =) "Bara" sex veckor kvar tills jag har gått halvvägs. Helt otroligt! Veckorna går fort tycker jag. Det är väl för att jag har saker att göra på dagarna. Lite skillnad mot när jag bodde själv - då sniglade sig dagarna fram mitt dygn var helt bakvänt. Jag sov när jag kände för det och var vaken när jag ville. Helt knäppt! Men sen mådde jag ju skit och bara satt vid datorn dygnet runt. Usch, vilket liv.

Mitt nya liv är helt underbart. Jag har en gullig och snäll sambo som jag verkligen vill dela dagarna med. Jag har en bebis i magen som växer och som jag redan nu älskar massor, som är min framtid. En hund som iofs kom på köpet men som jag tog emot med öppna armar. Fem ulliga marsvin som piper hela dagarna när man pratar med dem. Ett socialt umgänge, vilket jag inte hade innan. Människor att vara med.

Jag mår bra idag. Jag kan leva normalt. Det är underbart skönt!
Nu ska jag släppa ut Shiva och sen fixa till mig. Katarina kommer snart och hämtar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar