lördag 18 oktober 2008

Shopping + spelkväll


Åkte till Jönköping vid sextiden efter ett misslyckat försök till att ta ut pengar på banken. Handlade två snygga bh:ar, en top/tröja till mig och sen en långärmad tröja till Ola. Blev glad av att handla för jag var inte på mitt bästa humör imorse. Vi åt snitzel med klyftpotatis och bearnaisesås. Mycket gott och snitzeln var megastor. Vi åkte hem och hämtade Shiva och monopolspelet. Åkte hem till Katarina och Ted. Vi spelade lite BUZZ med grabbarna innan de skulle sova. När de gått och lagt sig tog vi fram monopolet. Det var rätt kul faktiskt. Gillar såna spel! =) Sen vann jag ju också... *hihi* Men vi alla fyra låg tätt så det var en jämn match.
Tror att Shiva ska löpa vilken dag som helst också för Oliver och Akilles börjar bli riktigt intresserade och är rätt jobbiga runt henne. Så får se till att hon stannar hemma när vi ska träffa familj och släkt med okastrerade hanhundar. Vi vill inte ha hundvalpar! Hon är ju redan blandras och vill inte ha valpar med ännu flera raser i. Sen skulle vi nog inte orka med valpar heller.
Nu blir det sängen, vi båda är riktigt trötta. Imorrn blir det barnkalas för hela slanten, hoppas födelsedagsbarnet gillar presenten. Annars vet jag andra barn som nog skulle uppskatta den... *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar