onsdag 15 oktober 2008

Shoppingrunda


Katarina åkte hem när Ola var hemma. Då fixade vi till oss och åkte iväg till Jönköping. Vi var på BRIO/Babyproffsen, Rusta, IKEA och ett byggvaruhus (kommer inte ihåg vad det hette). Vi köpte en leksak till Olas brorson som fyller 1 år imorrn, det nya Monopol med svenska städer, smått och gott på Rusta, lite ljusgrejor, en vas och en bambupinne (växt) på IKEA och vi kollade efter bastugrejer på byggvaruhuset men hittade absolut ingenting (värdelöst!). Kollade även på en framtida säng och bäddmadrass på IKEA, just nu får vi vänta med det tills vi har fixat lite hemma (längtar). När jag hade gått överallt så hade jag fruktansvärt ont i svanken så det ska bli riktigt skönt att gå och lägga mig sen.
Har kollat på "Oskyldigt dömd" precis och den serien är så bra! Jag gillar såna serier och det gör absolut ingenting att Micke Persbrandt är med i den serien heller. Nu blir det att kolla på "Världens härligaste män", får ju inte missa Ann Söderlund - en otroligt cool människa enligt mig. Sen blir det nog sängen omedelbart. Ska vara hos syrran vid halv tolv. Ska hjälpa henne att mata tjejerna så att det går lite fortare, hennes bil ska besiktigas plus att jag ska till MVC för inskrivning (äntligen!). Så får verkligen inte glömma bort att ta med ett pissprov! (minneslapp till mig själv) Jag lär nog glömma att ta morgonkisset bara för att. Får lägga röret bredvid huvudkudden...
Äh, nog pratat om det. Lär väl bli mer tjat om MVC besöket imorrn när jag kommer hem. Hoppas på iaf några kommentarer när jag tittar in i morgon. ;-)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar