onsdag 29 oktober 2008

Shopping i Jönköping

Jag och Ola åkte till Jönköping efter att vi hade jobbat klart. Vi skulle lämna in min mobil på Telenor då den inte riktigt funkar som den ska. Den är vattenskadad och det är inte förvånande, Ebba och Linnea brukar leka med den och då åker den ju in i munnen emellanåt. Så det blev köp av ny mobil, riktigt snygg och jag trivs redan mycket bra med den. Påminner om den jag hade men lite bättre. Ingen walkman men jag lyssnar inte lika mycket på musik i mobilen längre då jag inte reser så mycket som jag gjorde förr. Sen blev det en tur till HM och jag köpte en ny mascara, gråglittrig ögonskugga och en ny större necissär. Hittar inte i den lilla sminkväskan jag har nu. Necissären är grå med rosa Hello Kitty på. =)
Efter turen inne i shoppingcentrat så blev det mat på McDonalds. Mycket gott! Tog som vanligt en McChicken. =) God hamburgare. Pysslade med min nya mobil på vägen hem annars hade jag nog somnat, som vanligt när jag åker bil.

Ola har nu gått och lagt mig. Jag sitter och kollar runt på nätet, min kvällsrunda, och kollar på Beck-filmen "Gamen". Blir väl att gå och lägga sig när filmen är slut. Sitter redan och gäspar...

Så blir godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar