fredag 8 juli 2011

Får jag en puss?

v. 8+2. <3

Bebis: Berättade för mamma ikväll. Hon hoppades att allt skulle gå bra. = ) Hon hade misstänkt att vi hade börjat göra bebis då jag slutade röka men då hade jag ju redan blivit gravid. = ) Får se när det ges tillfälle till att berätta för dem andra i familjen. = ) Nu har jag fått en massa finnar i pannan. Massa små, små med någon enstaka som är lite större. Ett par stycken runt munnen med. Fick finnar med Neo också. Enda som hittills är likt mellan graviditeterna.

Neo: Han var mycket gosigare och roligare ikväll än han varit de andra kvällarna. Men han började trotsa och dumma sig direkt när jag kom hem. Ola sa att det var konstigt att han aldrig var sån när han var själv med Ola. *hmm* Dumma unge! Men under kvällen skulle han kramas och när vi handlade fick jag faktiskt ett par pussar. Ett tag fick man pussa honom hur mycket man ville men det får man inte nu. Men jag kom på en grej som gjorde att han accepterade det.

Jag: ”Får jag en puss?”
Neo: ”Nej, nej, nej” (Han slänger bort ansiktet och visar att han inte vill.)
Jag: ”Då tar jag en puss!”
Neo vänder sig då mot mig och låter mig pussa honom. Min söta unge!  = D

När Ola åkt till jobbet festade jag och Neo till det lite. Vi satte oss och åt jordgubbar med mjölk. Något som både han och jag älskar. = D Han åt två portioner och jag en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar