måndag 18 juli 2011

Neo brände sig. = (

v. 9+5. <3

Var uppe i stugan. Fanns knappt inget att göra så jag hade det riktigt tråkigt. Fick mest springa efter alla barnen och ha koll på dem. = (

Neo: Han hade kul med att springa omkring och busa. Han testade att sitta på en fyrhjulning – en liten stund gick bra men sen blev det skrämmande. Han brände sig på grillen. Han kom in och sa varmt och då förstod jag att han varit på grillen men han var inte ledsen så det var nog inte så farligt. Andra gången sa vi åt honom innan han rörde vid grillen men han tog tag i den i alla fall och då fick han ont. Senare såg jag att han hade ett långt och smalt brännmärke på undersidan av ena armen. Han verkar inte ha haft så ont av det och det var rätt ljust. Blev inga blåsor eller sår. Bara ett rosa långt märke. Hoppas att han lärde sig något av detta!

Bebis: Fick inget tillfälle att berätta för Anna då hon var på jobbet medan vi var i stugan. Riktigt tråkigt. Men det kommer väl fler tillfällen. Ska väl skriva ut det snart på facebook antar jag. Vet bara inte när rätt tillfälle kommer. Kanske efter inskrivningen på mvc som är på fredag eller efter vul:et som jag hoppas att jag får samma dag eller strax efter. = ) Jaja, det löser sig väl. Jag har redan kommit långt och om ett par veckor kan jag släppa den största oron över missfall och det blir nog ännu bättre om jag får se ett tickande hjärta på ett ultraljud. Längtar. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar