måndag 4 juli 2011

Vårdcentralen med foten.

v. 7+5. <3

Var på vårdcentralen med min fot. De bekräftade bara det som jag redan visste. Jag har en inflammation i foten MEN pga att jag är gravid så får jag inte äta några antiinflammatoriska mediciner. *suck* Så jag ska köra på vanliga panodil/alvedon men jag får inte äta maxdosen (8 stycken om dagen) heller. Hur sjutton ska denna inflammation försvinna om jag inte får ta något som gör att det försvinner? Jag är svullen och har ont. Går fel på foten just därför. Kan inte gå längre sträckor. Behöver inte gå speciellt långt förrän jag måste sätta mig ner och vila foten för att jag har ont. Hur sjutton ska detta gå då? Jag vill kunna gå som vanligt och slippa ha ont. Jag skulle komma tillbaka efter någon vecka ifall det inte har gått över, för han sa att det skulle gå över efter en vecka. Ger det väl till helgen/måndag och har det inte blivit bra eller åtminstone bättre så får jag väl gå tillbaka. Så jävla irriterande! = ( Jag drar alltid så lätt på mig dessa inflammationer hela tiden…

Neo: Hittade en fästing i nacken på honom när jag tvättade hans hår. Usch! Den andra som jag sett varit på honom men den första som satt sig fast. Den satt precis där håret börjar i nacken. Han verkar dock inte ha varit besvärad av den – de kan ju klia. Men plockade bort den när vi kommit ner med pennan – fick bort allt. Mycket skönt!

Neos vikt: 13,5 kg. Helt naken.
Min vikt: 72,5 kg. Med alla kläder på och det var på kvällen.

Dagens steg: 2552 + cykling 1600.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar