torsdag 7 juli 2011

Trotsig unge!

v. 8+1. <3

Neo: Han ramlar på gräset och borstar av sig på knäna. Sen gör han om proceduren flera gånger. = ) Han har varit lika jävlig mot mig idag med. Han lyssnar inte för fem öre på mig. Han skrattar när jag säger åt honom. Han fick sitta på stolen en gång idag pga att han inte lyssnar på mig. Tyvärr funkar inte stolen så som jag skulle vilja riktigt än. Men jag tror att man får hitta någon annan plats som är tråkigare men som ändå är barnsäker. Jag måste hitta någon form av bestraffning som funkar. Han har ingen respekt för mig trots att jag är väldigt konsekvent. Hur sjutton ska jag göra? Jag håller på att bli tokig. = ( Jag undrar hur han kommer vara när hans syskon kommer? Han får trotsa men ignorerar han mig blir jag tokig.

Bebis: Veckorna rullar på riktigt bra nu och det är riktigt roligt. Längtar tills den 22e så jag får komma på inskrivning. Då har jag kommit ytterliggare ett par veckor framåt. = ) Hoppas på att jag får ett tillfälle att ringa och försöka boka ett vul också. Har inte gått hittills. Jag vill så gärna se ett hjärta som tickar plus att det vore intressant att veta hur många det är. Jag vill så gärna! Men jag får se om jag hinner ringa imorrn innan jobbet då jag börjar lite senare. Jävla telefontider som styr en massa. = ( Men annars mår jag bra. Mår lite illa ibland beroende på situation och om jag ätit. Har en del molande värk som känns mest på kvällen då jag också känner mig mest svullen. Har fortfarande ont i vänster ljumske emellanåt och det onda går ner i låret men det är inte lika farligt längre och inget ihållande. Hoppas på att det går över ju längre i graviditeten man kommer. Är inte ovanligt trött. Om jag sover som jag ska på natten så är jag pigg på dagarna. Sover jag mindre är jag tröttare på dagen. Men inget sådär att jag bara måste sova mitt på dagen, vilket är riktigt skönt. Än så länge går allt bra och jag mår toppen! = ) Hoppas det får hålla i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar