fredag 1 juli 2011

Foglossning, redan?

v. 7+2. <3

Jobbade på dagen då det var medicinering. Direkt när jag kom hem packade vi och drog iväg till stugan. Anna, Dan och barnen var redan här uppe. Vi handlade lite mat och tillbehör att ha. När vi kom fram blev det grillning och klockan var rätt mycket så det blev inte mer än så. Vi la Neo vid nio-tiden tror jag. Vi fick kämpa i ca 2 timmar med en konstant skrikande och genomsvettig pojke för att få honom att sova. Men tillslut blev han lugnare och slutade skrika och gråta iaf. Jag sjöng för honom och det verkade funka en stund. Sen när vi fick honom lugn så var det fortfarande ett problem – att få honom att vara lugn och somna i sin resesäng. Hmm… Men tillslut somnade han och då var klockan halv tolv, tolv eller något. Då var jag helt slut. Höll på att somna under tiden jag försökte få Neo att somna i en av de stora sängarna. Skitjobbigt!
Har haft jätteont i mitt vänstra lår och vänstra ljumske idag. Jätteirriterande. Vet inte alls vad det beror på. Googlade lite och just nu lutar det mot foglossning men det känns ju lite tidigt. Men tydligen kan man faktiskt få det så tidigt pga ett visst hormon. Hoppas bara att det går över när hormoner har lugnat ner sig lite annars kommer jag gå under. = ( Finns akupunktur mot foglossning så det får jag fundera på…

Dagens steg: 4898 + cykling 800.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar