tisdag 7 juni 2011

BIM-1...

Symptom: Bajsont i brösten/bröstvårtorna. Gör ont hela tiden men speciellt vid beröring, t.ex. gjorde bilbältet att jag ryckte till när den nuddade bröstet, kroppskontakt, allmänt komma åt. Sen spelar det ingen roll om det är vid tuttstånd eller inte. Gör ont iaf. Lite mera ont vid tuttstånd då dem är lite extra känsliga just då men jag känner av det onda hela tiden. Kvittar om jag har bh eller inte. Gör ont iaf. Jag håller på att bli tokig. Nu vill jag veta vad detta är!! BIM-1...

Neo har varit jättegosig efter dagis. Det regnade när vi gick hem och jag lät honom gå i varenda vattenpöl. = ) Blev lite tårar när han inte fick gunga när det spöregnade, åskade och blixtrade. I och med att det var sånt väder så kunde vi inte titta på tv. Så i en timme myste vi i soffan. Han fick ostbågar. Han härjade omkring i soffan. Ville vara nära. Vi pratade och skojade. Sen när det gått en timme hade ovädret tagit slut och sista timmen innan läggdags tittade vi på tv. Han blev överlycklig. Jag satt ute på altanen när han kom ut till mig och sa: Mamma Musse Pigg. Då hörde jag att det var Musse på tv. Då gick vi in och tittade på det tillsammans. = ) Så mysigt!
Han ville ha en Risifrutti och medan jag gick in med den till vardagsrummet skulle han hämta en sked i lådan, vilket han brukar göra. Då hör jag honom börja gråta jättemycket. Då vet jag att han har klämt sig och rusar ut. Han hade kommit loss själv men satt på golvet och hade ont. Han visade vart han hade ont och fick sitta hos mig ett tag. Det gick över hyfsat fort men han fick nog riktigt ont. Det blev inga direkt synliga märken som tur är. Stackars min bebis!
Han har varit riktigt busig och gosig ikväll. Så underbar! Jag älskar min son över allt annat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar