torsdag 2 juni 2011

Frustrerad.

Dagens födelsedag: Russin blir 14 år idag!

Fick idag reda på att en gammal kompis väntar sitt andra barn. Hon fick sin son J hösten 09 och är redan i vecka 35 med andra. Usch, vad avis jag blev. När sjutton ska jag få vänta barn nummer 2? De senaste dagarna har jag börjat känna mig tjock eller gravid. Det är riktigt deprimerande i och med att jag kanske inte ens blev gravid denna gången heller. Det är 6 dagar kvar till BIM... Två kvällar i rad har jag mått lite illa. Men vet inte om det beror på magen eller graviditet. Har känt mig lite svullen med på kvällen och det har ökat på min ångest. Så irriterande. Vill bara veta nu om jag är gravid. Känns som att allt hopp är ute om det inte tog sig denna gången heller. Usch. Hatar detta.

Symptom: Mår illa på kvällen. Känner mig svullen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar