lördag 25 juni 2011

Ropa Tingest!


V. 6+3. <3

Grattis morfar på 88 årsdagen! Du är saknad. <3

Neo: Citat: ”Tutte, tutte, jopa Tingest, TINGEST!” Förklaring: Neo tappade sin napp i bilen. Han vet att om man behöver hjälp så ska man ropa efter Tingest (enligt barnprogrammet Musses klubbhus) och då gjorde han det. Han har även börjat med: hjälp, hjälp, jopa Tingest, TINGEST. Älskade unge! Du är helt makalös! <3 Han känner igen siffran 12 och vet att det är 12 när han ser den. Jag vill hitta en bok med högre sifferantal än 10. Han har ju kommit förbi det nu. Vill ge honom fler utmaningar. Så hittar jag ingen så får jag väl göra en själv. = D

Bebis: Svullen som fan emellanåt, mest på kvällarna. Känner mig stor emellanåt. Kan inte få på mig tajta byxor längre så jag ska införskaffa klänningar, långa linnen, leggings, mjukisbyxor – redan. Hmm… Men jag hatar att gå i trånga och obekväma kläder. Leggings och klänning funkar. Tänker inte köpa och ta på mig mammakläder än. Är ju bara i vecka 7 och missfallsrisken är fortfarande stor. Så får nog vänta med det ett tag. Blir nog att kolla på mammakläder när vi är i Ullared. Då är jag i vecka 11, 12. Då känns det lite bättre. Vet ju inte om vi kommer åka till Ullared någon mer gång under graviditeten. Men det blir inga bebisgrejer där iaf. Det får inte bli förrän efter rutinultraljudet. Nästa vecka blir det att ringa mvc också och boka tid till inskrivningen. = D

Dagens vikt: 72 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar