onsdag 8 juni 2011

Jag plussade!!!

Vecka 5 (4+0). <3

Herregud!! Jag plussade imorse! Vi ska ha en till bebis! Jag är gravid! Mitt BF just nu är 14 februari 2012 - på Alla hjärtans dag. = D Kan inte vara bättre. Går jag över 14 dagar som med Neo blir det den 28 februari - på min namnsdag. Finns också en chans/risk att det blir på skottdagen då det är det nästa år. Men jag håller tummarna för att den kommer runt BF denna gången. Vi ska få ett vinterbarn. = D

Symptom: Mår illa från och till, ont i tjejmagen, trött.
Slutat röka idag också. Tänker inte röka när jag vet att jag är gravid. Så är det bara. Lite jobbigt från och till men mest när jag blir rastlös eller irriterad. Så mitt tålamod är väl inte det bästa nu i och med tröttheten, illamåendet och sen abstinensen. = (



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar