torsdag 16 juni 2011

Per Morberg.


V. 5+1. <3

Drömde om Per Morberg inatt. Mötte honom i vattnet på någon strand. Sen började jag umgås med honom. Först i syfte att filma honom så att jag kunde visa Ola. Men vi började umgås på ett mer intimt sätt. Vi fattade tycke för varann. Jag ville va med honom hela tiden. När jag vaknade så kände jag mig alldeles pirrig. Så nu vet jag vad jag gör idag. Går och suktar efter Per Morberg… Fast han är ju rätt snygg… = )

Neo: Har glömt att skriva en sak som Neo kan, som jag är så stolt över. Han har flera brickor med symboler på som ska läggas i en ”låda” som har likadana symboler. Han kan lägga alla brickorna på rätt plats. Han vet också ifall att han har lagt fel. Detta har han lärt sig själv. Han har fattat detta själv. = ) Han är så snabblärd och verkar tycka om såna här pyssel. Tankenötter. Pussel, symboler osv. Han tycker bäst om att få använda finmotoriken. Även fast han älskar att springa omkring, kasta bollar och köra med sina bilar så får han ut mer av att lära sig massor av andra saker. Lösa en massa saker. Prata, pyssla, måla, pilliga saker. Det tycker jag är otroligt roligt! Hellre en liten tänkare och pysslare än en sportnörd. Min älskade unge!
Idag är han 2 år och 1 månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar