måndag 27 juni 2011

Mitt lilla mirakel!


V. 6+5. <3

Bebis: Mycket stickningar och ont i ligamenten. Livmodern växer nog så det knakar just nu för jag har känningar mest hela tiden. Har jag varit igång mycket under dagen så sticker det och gör ont när jag har lagt mig. Har nog börjat få lite träningsvärk också, vissa dagar har jag som lite ont/kramp i magen. Kommer ihåg att jag hade det med Neo men jag tror att det kom lite senare när magen hade börjat anta sin form. Men nu växer väl magen lite snabbare också så då kanske det kommer tidigare. Skönt att känna av dessa stickningar och lite ont i magen här och var. Har ju inte så mycket symptom att ta fasta vid. Men inga blödningar alls så jag fortsätter att njuta av min lilla bebis i magen. Känns fortfarande otroligt men jag fick ju aldrig någon mens och såhär sen har den aldrig varit och plusset var tydligt så det kan inte vara annat än en bebis i magen. = D Mitt lilla mirakel! Precis som Neo.

Dagens steg: Cykling – 1600.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar