söndag 12 juni 2011

En seg dag.


Vecka 4+4. <3

Gick upp vid nio idag. Varit en seg dag. En typisk söndag. Har inte gjort något speciellt alls. På eftermiddagen åkte vi till Sibylla i Tenhult och åt middag. 

Neo: Han somnade snabbt strax efter sju trots att han inte ville att jag skulle gå ut från rummet. Men jag vet också att sitter jag kvar kommer han bara busa och kommer verkligen inte somna. 

Bebis: Har mått bra idag. Inte mått illa, varit lite seg under dagen, blev mer trött nu på kvällen men haft fullt upp med Neo och han sov ingen middag. Men är glad över att illamåendet håller sig lugnt så att jag slipper må dåligt, va jättetrött pga illamåendet och paniken det medför och att jag lättare kan dölja det. Hoppas på att kunna dölja det till åtminstone 12e veckan eller nåt. Emellanåt får jag ångest över det hela. Hur ska jag säga det till folk runt omkring? Vilka kommer reaktionerna bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar