tisdag 28 juni 2011

Hatar tidiga mornar.


V. 6+6. <3

Fy fan vad jag hatar tidiga mornar. Varför måste jag gå upp vid kvart över sex varje morgon… Urk. Hatar det. Vill sova tills jag vaknar av mig själv. Vi skulle egentligen ha åkt på medicinering idag men de hade inte skrivit in det i datorn så vi var inte inbokade. Så det blev en vanlig dag idag och medicinering på fredag istället. Imorrn är det tandläkaren som gäller. Skönt med lite aktiviteter. = ) Sen blir det att traska bort till Sivert. Neo älskar sin farfar så då blir han nog glad. = D Blir att ta det lugnt idag. Njuta av det väldigt fina och varma vädret som är ute. = D Nu har sommarvärmen kommit ordentligt. 

Bebis: Tycker att magen har växt redan. Känns väldigt tidigt men jag vet ju inte ens om det är en eller två stycken än. Hoppas dock på att det bara är en bebis i magen. Men magen putar ut väldigt mycket och byxorna börjar strama, speciellt när jag sitter ner. = ( Det kommer nog inte dröja länge förrän jag får köpa större storlek eller börja ha mammakläder. Dags att ringa till mvc också. Går ju in i vecka 8 imorrn… Hoppas på att få ett vul även denna gången. Men det tror jag inte. = / Längtar tills mvc-besöken börjar komma. Så att det händer lite och att man kan bli gravid på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar